training-managementul-relatiei-cu-clientul

Suntem convinsi ca v-ati pus de multe ori intrebarea “De ce reusesc sa vand numai anumitor persoane sau numai anumite produse?”

Raspunsul il putem gasi daca reusim sa analizam propria personalitate si sa identificam personalitatea celui cu care venim in contact, pentru a intelega reactia acestora si a proceda in consecinta, in dorinta de a pastra controlul, de a conduce in mod amiabil discutia si de a ne atinge scopul.

Durata – 2 zile
Participanti – 10 – 14

Prezentare generala a continutului:

  • recunoasterea propriei personalitati si a tipului de reactie
  • recunoasterea si abordarea corecta a clientului in functie de tipologii si personalitate
  • tehnica dialogului cu clientul
  • tratarea obiectiilor
  • modalitati de a obtine colaborarea clientului
  • modalitati de a influienta comportamentul clientului
  • elementele corecte ale unei discutii de consiliere/vanzare
  • exercitii & role-plays
  • concluzii