photomontage of simple chart with business hand pointing

Nivelul de incredere in fortele proprii este dat si de abilitatile de vanzatori pe care le avem.

Increderea are legatura cu buna cunoastere a ceea ce vindem (produse/servicii), prin a fi capabili sa facem diferenta dintre caracteristici, avantaje si beneficii. Acesta este primul pas pe calea succesului. De ce? Pentru ca cei mai multi se straduiesc sa vanda produsul prin caracteristicile sale, insistand sa le transforme in beneficii pentru client.

La acest curs ne propunem prin role-play-uri si exercitii sa descoperim si sa analizam impreuna potentialul de oameni de vanzari de care dispuneti.

Cunoasterea tehnicilor doar la nivel teoretic nu este niciodata de ajuns in acest domeniu.

Durata – 2 zile
Participanti – 10 – 12

Prezentare generala a continutului:

  • importanta primei impresii
  • factorii primei impresii
  • atitudinea – element de baza
  • flexibilitatea in procesul de vanzare
  • tipuri de intrebari
  • cum utilizam eficient intrebarile
  • caracteristici, avantaje, beneficii
  • empatia si rolul sau in acest tablou
  • comportamentul clientilor si capacitatea de a nu lua lucrurile personal
  • exercitii & role-plays
  • concluzii